Bjørn Tore Hoem
bthoem (at) gmail (dot) com
Bla gjerne i arkivet - nederst på denne siden.
This page in English - translated by Google Translator

02 februar 2019

Boyue Likebook Mars ny firmware: V1.0.6-2019012522:

Likebook Mars New FW: V1.0.6-2019012522:
1. PDF column and reflow function added; 2. Status bar function added (Task Manager) 3. Support Kindle thesaurus (mobi format) 4. Add third-party app settings function 5. Status bar system contrast adjustment added 6. The adjustment of the bookshelf and the home UI; the function of new folder returning to the superior folder added 7. Book of bookshelf rescan function added 8. Regal brush mode of the reading interface added 9. The bug that apks cannot keep the setting of original two-color temperature light repaired

0 kommentarer:

Emneord

Tanken bak

Opprinnelsen til denne bloggen var at jeg trengte en side å samle på alle de fine nettjuvelene jeg kommer over og å dele på erfaringer jeg har gjort. Kan nok hende at jeg enkelte dager er litt mer enn normalt opptatt av noe. Og noe har som regel et eller annet med foto, data, programvare eller noe i den retning å gjøre. Er jeg på jakt etter noe - det kan være den "beste" mp3-spilleren, det "beste" bildeprogrammet, den ultimate musikkfotomobilen eller noe i den dur, så kan du regne med at jeg går så grundig til verks i letingen at det jeg til slutt ender opp med duger. Og det er slike ting jeg skriver litt om her. Jeg håper virkelig at du finner noe her som du får glede av - og som forhåpentligvis sparte deg for å måtte "finne opp hjulet pånytt"! Du må gjerne lenke videre artikler du liker, men jeg liker å bli nevnt som opphavsperson. Bjørn Tore
Powered By Blogger