Bjørn Tore Hoem
bthoem (at) gmail (dot) com
Bla gjerne i arkivet - nederst på denne siden.
This page in English - translated by Google Translator

15 september 2018

Android Auto på Samsung Galaxy S8+

Byttet akkurat bil og den har støtte for Android Auto. Har for tiden en Samsung Galaxy S8+ mobiltelefon.

Av en eller annen grunn er ikke Android Auto klargjort på Galaxy S8+ og hvis du prøver å søke den opp på Google Play, så får du bare denne meldingen:



Merklig synes jeg, for det er helt greit å installere Android Auto som en APK-fil og den fungerer alldeles strålende.

Så dagens tips til oss med Samsung Galaxy S8+ mobiltelefon og en bil med støtte for Android Auto er altså å overprøve Google og "mekke selv".

Du finner Android Auto APK-en her - last ned Arm64-utgaven:
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

APK-filen må du installere på telefonen din. Du må gi tillatelse til å installere "fra ukjente kilder", eller "Install unknown apps", som det heter i nyere versjoner av Android.

Lykke til!

0 kommentarer:

Emneord

Tanken bak

Opprinnelsen til denne bloggen var at jeg trengte en side å samle på alle de fine nettjuvelene jeg kommer over og å dele på erfaringer jeg har gjort. Kan nok hende at jeg enkelte dager er litt mer enn normalt opptatt av noe. Og noe har som regel et eller annet med foto, data, programvare eller noe i den retning å gjøre. Er jeg på jakt etter noe - det kan være den "beste" mp3-spilleren, det "beste" bildeprogrammet, den ultimate musikkfotomobilen eller noe i den dur, så kan du regne med at jeg går så grundig til verks i letingen at det jeg til slutt ender opp med duger. Og det er slike ting jeg skriver litt om her. Jeg håper virkelig at du finner noe her som du får glede av - og som forhåpentligvis sparte deg for å måtte "finne opp hjulet pånytt"! Du må gjerne lenke videre artikler du liker, men jeg liker å bli nevnt som opphavsperson. Bjørn Tore
Powered By Blogger