Bjørn Tore Hoem
bthoem (at) gmail (dot) com
Bla gjerne i arkivet - nederst på denne siden.
This page in English - translated by Google Translator

17 mai 2010

Google Earth og Google Maps Navigation

Jeg skylder vel å dele informasjon om hvordan du kan installere Google Earth og Google Maps Navigation på din HTC Desire etter forrige innlegg:-)

Her finner du Google Maps Navigation:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887

Her finner du Google Earth:
http://www.droid-life.com/2010/02/23/google-earth-for-2-0-1-and-non-rooted-users-2/

Enjoy:-)

BT

0 kommentarer:

Emneord

Tanken bak

Opprinnelsen til denne bloggen var at jeg trengte en side å samle på alle de fine nettjuvelene jeg kommer over og å dele på erfaringer jeg har gjort. Kan nok hende at jeg enkelte dager er litt mer enn normalt opptatt av noe. Og noe har som regel et eller annet med foto, data, programvare eller noe i den retning å gjøre. Er jeg på jakt etter noe - det kan være den "beste" mp3-spilleren, det "beste" bildeprogrammet, den ultimate musikkfotomobilen eller noe i den dur, så kan du regne med at jeg går så grundig til verks i letingen at det jeg til slutt ender opp med duger. Og det er slike ting jeg skriver litt om her. Jeg håper virkelig at du finner noe her som du får glede av - og som forhåpentligvis sparte deg for å måtte "finne opp hjulet pånytt"! Du må gjerne lenke videre artikler du liker, men jeg liker å bli nevnt som opphavsperson. Bjørn Tore
Powered By Blogger