Bjørn Tore Hoem
bthoem (at) gmail (dot) com
Bla gjerne i arkivet - nederst på denne siden.
This page in English - translated by Google Translator

22 april 2007

DivShare fillagring

Hva gjør du som skriver blogg hvis du vil dele en fil med leserne dine? De fleste bloggtjenestene lar deg publisere bilder i artiklene dine, men tekstfiler, videosnutter, musikkfiler og annet som leserne kan laste ned - det er verre.

Ramlet over en flott tjeneste til dette formålet i går: DivShare.

DivShare bruker du for å lagre alle typer filer, gjerne også som mellomlagring, dersom du har en stor fil du vil sende til noen, men som er for stor til at epostserveren din vil slippe den igjennom.

divSharelogoen under er et eksempel på et bilde som er lagret på min divShare konto. Klikk på logoen for å se hvordan nedlastingsfunksjonen er:


Duger for meg!

0 kommentarer:

Emneord

Tanken bak

Opprinnelsen til denne bloggen var at jeg trengte en side å samle på alle de fine nettjuvelene jeg kommer over og å dele på erfaringer jeg har gjort. Kan nok hende at jeg enkelte dager er litt mer enn normalt opptatt av noe. Og noe har som regel et eller annet med foto, data, programvare eller noe i den retning å gjøre. Er jeg på jakt etter noe - det kan være den "beste" mp3-spilleren, det "beste" bildeprogrammet, den ultimate musikkfotomobilen eller noe i den dur, så kan du regne med at jeg går så grundig til verks i letingen at det jeg til slutt ender opp med duger. Og det er slike ting jeg skriver litt om her. Jeg håper virkelig at du finner noe her som du får glede av - og som forhåpentligvis sparte deg for å måtte "finne opp hjulet pånytt"! Du må gjerne lenke videre artikler du liker, men jeg liker å bli nevnt som opphavsperson. Bjørn Tore
Powered By Blogger