Bjørn Tore Hoem
bthoem (at) gmail (dot) com
Bla gjerne i arkivet - nederst på denne siden.
This page in English - translated by Google Translator

22 april 2007

Pass deg for Maxtor One-Touch

Jeg vet da pokkern hva som er problemet med Maxtor og meg, men vi liker ikke hverandre. For en stund siden skrev jeg en artikkel om min forrige Maxtor One-Touch III USB/ Fireware harddisk som tok kvelden. Det var 460GB med data rett i dass det.

Selvfølgelig fikk jeg erstattet disken i en identisk ny en og den har jeg selvfølgelig håndtert vesentlig mer forsiktig enn den første.

Men tror du ikke at også den har tatt kvelden?! På samme måte og med samme symptomer som den første.

Så med dette er du advart; Bruk gjerne USB-disker til backup, men kanskje ikke Maxtor One-Touch III...

0 kommentarer:

Emneord

Tanken bak

Opprinnelsen til denne bloggen var at jeg trengte en side å samle på alle de fine nettjuvelene jeg kommer over og å dele på erfaringer jeg har gjort. Kan nok hende at jeg enkelte dager er litt mer enn normalt opptatt av noe. Og noe har som regel et eller annet med foto, data, programvare eller noe i den retning å gjøre. Er jeg på jakt etter noe - det kan være den "beste" mp3-spilleren, det "beste" bildeprogrammet, den ultimate musikkfotomobilen eller noe i den dur, så kan du regne med at jeg går så grundig til verks i letingen at det jeg til slutt ender opp med duger. Og det er slike ting jeg skriver litt om her. Jeg håper virkelig at du finner noe her som du får glede av - og som forhåpentligvis sparte deg for å måtte "finne opp hjulet pånytt"! Du må gjerne lenke videre artikler du liker, men jeg liker å bli nevnt som opphavsperson. Bjørn Tore
Powered By Blogger